Методичні рекомендації що-до проведення практичного заняття ігровим методом ,де діти зможуть позмагатись і проявити себе.



На цьому майстер класі ви отримаєте методичні рекомендації що-до проведення практичного заняття  ігровим методом ,де діти зможуть позмагатись і проявити себе.
Нагадую це підсумкове заняття ,де діти вже пройшли теоретичні да деякі практичні заняття.
Тема розділу: До медична допомога в умовах бойових дій.
Яка включає  в себе 5 занять:
1.Зупинка кровотечі з ран верхніх та нижніх кінцівок
2.Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів
3.Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гомеостатичних засобів
4.Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів
5Транспортування потерпілого в сектор укриття.
На цьому урокупроводиться практичне вдосконалення набутих знань.
IIрозділ.
Орієнтований план проведення цього заняття:
-шикування о/с
-перевірка готовності до уроку
-опитування по пройденому матеріалу
-поділ на команди по 4 чолов.
- вказую яким чином буде проходити заняття
- визначаю навчальні місця їх розташування
-проводжу тренування
-показую відео з перенесення пораненого
-вказую помилки кожній команді
-після тренування розгляд основних проблем
Домашнє завдання: перегляд кіно фільмів де надається медична допомога, і порівняти з тим як ми вивчали, дати оцінку діям героїв.
IIIрозділ.
Актуальність даної теми:
-сучасна війна на сході показала що саме так можна врятувати бійців на полі бою
-можна використовувати на змаганнях «Нумо хлопці!»,
- змагання з туризму, в походах для смуги перешкод.
-згуртування колективу, виявляє лідерів.
IV розділ.
Презентація майстер класу:

-визначаю навчальні місця(Зони)
-поділяю на команди
-роздаю картки навчальних місць, суддям картки контролю
-проводжу тренінг
-вказую на основні моменти, 5 хвилин на кожному місці
-зміна навчальних місць по досягненню результату
-показ відео на 3 місці
-запитати які є питання, що не зрозуміло?


Майстер клас

Заняття проводиться на 3 учбових місцях:
1.Червона зона
2.Жовта зона
3.Зелена зона
В червоній накладається джгут
В жовтій проводиться огляд і подальша допомога
В зеленій проводиться евакуацїя
В кожній зоні діти працюють по карткам




Перше навчальне місце
Потерпілий знаходиться в Червоній зоні
Дії учнів:
Червона зона
Накладання джгута на 4 точки : передпліччя ліве та праве, та пахові впадини на ногах.
огляд потерпілого:
1.Чи є критична кровотеча?
2.Чи є прохідність дихальних шляхів?
3.Чи відчувається дихання?
-оцінити обстановку
-Надати допомогу
-доповісти командирові про свої дії
-запитати коли можна висуватись назад чи є прикриття

Враховувати такі фактори:
-Особиста безпека
-Цінність бійця який може надати допомогу
-Ми не медики ми бійці.



Друге навчальнемісце
Якщопотерпілийзнаходиться в жовтійзоні
Жовта зона
Дії бійця:
-підхід тільки з сторони голови
-забрати зброю і гранати(ніж)
-перевірити та за потреби затягнути джгут
-перевірити прохідність дихальних шляхів
-засунуть руку під б/ж і відчути дихання, прислухатись до роту чи дихає,
-пульс перевірять тільки на шиї
-піднять ноги якщо не буду пульсу
-оглядаємо грудну клітину,якщо є поранення гр.клітини використовувати наліпки HELO, скоч або лейкопластир
-якщо є діра в грудях то її не тампонуємо просто заклеюємо
-провірить ребра щоб не ходили були на своїх місцях
-перевернути на бік та оглядати на боці для цього потрібно,
зігнути ногу в коліні руку за голову положення де не западе язик, та для стабільного положення тіла
можуть бути такі фактори
-якщо є рвотні рефлекси то ворганізмі недостачі крові треба влити фіз-розчин
-закинуть голову назад (вверх і назад) щоб не запав язик
-назальна трубка вставляється як контрольна щоб не задихнувся при пораненні носа
-підготувати до евакуації, покласти на бік,в такому положенні нехай чекає.



  
Третєнавчальнемісце
Перенесенняпораненого.
Варіант 1
На собіповзком на спині, пострждалийобличчям донизу,
Варіант 2
якщо є дозвілвідприкриття  нарухбігом то закидаем на себе
любим способом і біжимо в жовту зону.
Варіант 3
З використанням лямокабо строп
Нижче наведено варіанти.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тести з цивільного захисту

Педагогічний досвід роботи

ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСНОВНИХ ВИДІВ ВОГНЕПАЛЬНОЇ ЗБРОЇ