План-конспект №11:Розділ ІІІ. Тактична підготовка Тема 1.Основи загальновійськового бою Заняття 3. Бойове забезпечення



Розділ ІІІ. Тактична підготовка
Тема 1.Основи загальновійськового бою
Заняття 3. Бойове забезпечення

Навчально-виховна мета:
-  ознайомити з елементами екіпіровки солдата в бою
-  вивчити види бойового забезпечення дій взводу
-  узагальнити знання про види вогню та маневру у загальновійськовому бою
-  тренувати виконання елементів стройової підготовки поворот на місці ліворуч, послідовність одягання елементів екіпіровки
-  виховувати дисциплінованість, координацію та впевненість у своїх діях, прийняття чіткого правильного рішення в будь яких ситуаціях
Навчальні питання:
1.                      Види бойового забезпечення.
2.                      Екіпіровка солдата.
3.                      Возима частина екіпіровки.
Форма проведення заняття: практичне
Метод проведення: розповідь, бесіда.
Місце проведення: місце для вивчення стройових прийомів (вступна частина, тренування), клас «Захисту Вітчизни».
Час: 45 хвилин
Керівництво та навчальна література:
«Бахтін А.М, Василенко С.М. Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас. – К.: Ліра – К, 2010 – 400 с.
Бахтін А.М., Василенко С.М Підручник «Захист Вітчизни» 10-11 клас. – Миколаїв.: Атол – ІЛ, 2008 – 514 с.
Конотопенко Я.І., Томчук М.І «Організація та методика допризовної підготовки» Навчально-методичний посібник для викладачів допризовної підготовки та студентів. - К.: «Вежа», 1996. - 416 с.
«Програма Захист Вітчизни».
Матеріально-технічне забезпечення:
Наочні засоби: плакати, малюнки, макет місцевості, макети автомата для кожного учня, елементи екіпіровки

Хід заняття:
І. Вступна частина (до 7 хвилин).
а) Шикування особового складу (двошеренговий стрій).
б) Привітання та доповідь викладачу
в) Перевірка готовності до заняття.
г)Тренування особового складу: Поворот на місці ліворуч

ІІ. Основна частина (30-35 хвилин).
Організація заняття
а) Опитування особового складу. (узагальнення знань отриманих на минулому занятті)
·      Види вогню
·      Види маневру
·      Маневр підрозділами та вогнем.
б) Оголошення теми та навчально-виховної мети заняття.
Вивчення теоретичного матеріалу

Мотивація до розгляду першого навчального питання
1.      Види бойового забезпечення.
Бойове забезпечення дій в відділення, полягає в організації і здійсненні заходів, які спрямовані на підтримання бойової готовності і збереження його боєздатності, а також на створення сприятливих умов для успішного і своєчасного виконання поставленого завдання. Види бойового забезпечення дій взводу:
Розвідка організується і ведеться з метою добування відомостей про противника і місцевість в районі майбутніх дій. Розвідка організовується і ведеться за будь-яких умов обстановки з метою добування відомостей  про противника і місцевість в районі майбутніх дій.
Для виключення раптового нападу наземного противника і забезпечення часу та вигідних умов для розгортання і вступу в бою у взводі (відділенні) організовується безпосередня охорона. Вона організовується командиром взводу (відділення,) на основі одержаного зав­дання, умов обстановки і наказу командир, а під час дій у відриві від головних сил - самостійно.
Захист від зброї масового ураження організовується і здійснюється з метою максимально послабити дії ядерного, хімічного, біологічного зараження противника, а також результатів зруйнувань об'єктів атомної енергетики та хімічної промисловості, зберегти боєздатність особового складу взводу (відділення,) і забезпечити успішне виконання ним поставленого бойового завдання.
Тактичне маскування організовується командиром взводу (відділення,) відповідно до одержаного бойового завдання, вказівок щодо маскування  (взводу) та обстановки, що склалася, з метою досягнення раптовості дій своїх підрозділів і збереження боєздатності. Воно здійснюється постійно і, як правило, своїми силами.
Інженерне забезпечення організовується і здійснюється з метою створення взводу (відділенню,) необхідних умов для успішного виконання бойового завдання, а також для підвищення захисту особового складу, озброєння і техніки від усіх засобів ураження.
 Забезпечення радіаційного, хімічного, біологічного захисту організовується з метою створення взводу (відділенню) необхідних умов для виконання поставленого перед ним завдання в обстановці радіоактивного, хімічного, біологічного зараження, а також з метою маскування своїх дій аерозолями (димами).

Мотивація до розгляду другого навчального питання
2.      Екіпіровка солдата.
Кожний командир повинен слідкувати за станом екіпіровки солдат та правильним її використанням. Екіпіровка включає спорядження та інше майно, призначене для військовослужбовців, і поділяється на частину що  носиться і возиться. Для успішного ведення бою солдат озброюється та екіпірується (мал. 27). Особистою зброєю солдата є: автомат (АК-74), ручний кулемет (РКК-74), ручний протитанковий гранатомет РПГ-7), снайперська гвинтівка Драгунова (СГД) . Крім того, у солдата повинні бути необхідна кількість боєприпасів, ручні осколкові гранати, а також можуть бути протитанкові гранати.
Частина екіпіровки що носиться, включає: польове спорядження, сталевий шолом, протигаз, піхотну лопатку, флягу з водою, плащ-накидку, комплект польового обмундирування. Крім того, у солдата обов’язково має бути речовий мішок з такими речами: казанок, кухоль, ложка, сухий пайок, індивідуальна аптечка, засоби знезараження води, предмети особистої гігієни

Мотивація до розгляду третього навчального питання
3.      Возима частина екіпіровки.
Решта майна складає частину екіпіровки, що возиться, яка перевозиться на бронетранспортері. Солдат зобов’язаний тримати особисту зброю та екіпіровку в справному стані, постійно стежити за витрачанням боєприпасів.
Перевірка ступеню засвоєння нового матеріалу учнями.

ІІІ. Заключна частина (до 3 хвилин).
а) нагадати тему, навчально-виховну мету та ступінь її досягнення;
б) зробити загальну оцінку класу;
в) відмітити кращих учнів на занятті;
г) дати домашнє завдання:
виконати завдання в робочому зошиті відповідно до теми заняття

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тести з цивільного захисту

Педагогічний досвід роботи

ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСНОВНИХ ВИДІВ ВОГНЕПАЛЬНОЇ ЗБРОЇ