Конспект уроку. Тема 2. Стройові прийоми і рух без зброї та із зброєю Заняття 3. Прийоми та рух зі зброєю
Розділ VI. Стройова
підготовка
Тема 2. Стройові прийоми і
рух без зброї та із зброєю
Заняття 3. Прийоми та рух зі зброєю
Навчально-виховна мета:
- ознайомити з правилами виконання стройових прийомів зі
зброєю
- вивчити
виконання прийомів зі зброєю
- удосконалити
навички елементу стройового
положення
- тренувати
елементи стройової підготовки:
розмикання взводу, стройове положення з автоматом, виконання прийомів ремінь
послабити, підтягнути
- виховати уважність, дисциплінованість, наполегливість та
координацію у своїх діях
Навчальні питання:
1. Стройове положення з автоматом Калашникова
2. Виконання прийому ремінь послабити, підтягнути
Форма проведення заняття: практичне
Метод проведення: розповідь, бесіда, показ,
практичне виконання.
Місце проведення: місце
для вивчення стройових прийомів
Час: 45 хвилин
Керівництво та
навчальна література:
«Бахтін А.М, Василенко С.М. Підручник «Захист Вітчизни» 10 клас. – К.: Ліра
– К, 2010 – 400 с.
Бахтін А.М., Василенко С.М Підручник «Захист Вітчизни» 10-11 клас. –
Миколаїв.: Атол – ІЛ, 2008 – 514 с.
Стройовий статут сухопутних військ Збройних Сил України
Конотопенко Я.І., Томчук М.І «Організація та методика допризовної
підготовки» Навчально-методичний посібник для викладачів допризовної підготовки
та студентів. - К.: «Вежа», 1996. - 416 с.
«Програма Захист Вітчизни».
Матеріально-технічне забезпечення: обладнане місце для вивчення стройових прийомів, автомати Калашникова.
Хід заняття:
І. Вступна частина
(до 7 хвилин).
а) Шикування особового складу (двошеренговий стрій).
б) Привітання та доповідь викладачу
в) Перевірка
готовності до заняття.
г) Доведення
заходів безпеки на занятті
д) Тренування особового складу: Перевірка зброї та розрядження.
ІІ. Основна частина (30-35 хвилин).
Організація заняття
а) Опитування особового складу.
(узагальнення знань отриманих на минулому занятті)
·
Виконання стройового положення
·
Як здійснити поворот на місці?
б) Оголошення теми та
навчально-виховної мети заняття.
Вивчення теоретичного матеріалу
Мотивація до розгляду першого навчального питання
1.
Стройове положення з автоматом Калашникова
Стройове положення зі зброєю те саме, що й без зброї, при цьому автомат слід тримати у положенні «на ремінь» дульною частиною догори, кистю правої руки торкатися верхнього
зрізу ременя, а автомат із складаним прикладом — дульною частиною вниз.
Практичне
розучування вправи проводиться за підготовчими вправами:
-
Виконання команди «зброю» на 3 рахунки
-
Виконання команди «на ремінь» на 3 рахунки.
Мотивація до розгляду другого навчального питання
2.
Виконання прийому ремінь послабити, підтягнути
До того, як
приступити до відпрацювання прийомів зі зброєю необхідно перевірити довжину
ременя (збільшувати або зменшувати). Для послаблення і підтягнення ременя
подається команда «ремінь ПОСЛАБИТИ
(підтягти)». За підготовчою командою автомати беруться в праву руку. За
виконавчою командою зробити півоберта праворуч, одночасно відставити ліву ногу
на крок ліворуч і, нахилившись уперед, уперти зброю прикладом у стопу лівої
ноги, а стволом покласти на згин правого ліктя, — ноги в колінах не згинати;
тримаючи правою рукою пряжку ременя, лівою рукою підтягти (послабити) ремінь і
без команди прийняти стройове положення
Практичне
розучування вправи проводиться за підготовчими вправами:
-
Виконання команди «зброю» на 3 рахунки
-
Виконання команди «послабити» на 3 рахунки.
Перевірка ступеню засвоєння нового матеріалу учнями.
Виконання прийомів за командою викладача в цілому.
ІІІ. Заключна
частина (до 3 хвилин).
а) нагадати тему, навчально-виховну мету та ступінь її досягнення;
б) зробити загальну оцінку класу;
в) відмітити кращих учнів на занятті;
г) дати домашнє завдання:
вивчити обов’язки перед шикуванням та в строюпрочитати сторінки 198-202 підручника «Захист
Вітчизни» 10 класзаписати техніку виконання прийому ремінь
послабити, підтягнути.
Коментарі
Дописати коментар