План звіту про взаємне відвідування занять викладачем ЗВ



План
звіту про взаємне відвідування занять викладачем ЗВ
ЗНЗ № __   ____________________ у викладача ЗНЗ № __   _____________________

1. Дата …………………………………….. Клас ………………………………………..
2. Час уроку згідно з розкладом занять школи ……………………………………….
3. Розділ Захисту Вітчизни .………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
4. Тема № …… «………………………………………………………………………………………………………………………………………»
5. Урок № …… «………………………………………………………………………………………………………………………………………»
6. Місце проведення ………………………………………………………………………………………..............
7. Кількість учнів за списком ……………… чол., присутніх ………………. чол..
8. Готовність учнів до занять (зовнішній вигляд, наявність зошитів, підручників та ін) …………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
9. Форма перевірки присутніх (доповідь командира взводу, перевірка за списком з тренуванням за статутом ВС ЗСУ) ………………………………………………………………………………………………………….………….
10. Форма заняття (теоретичне, практичне, ігрове, контрольне,комплексне) ..…………………………………….
11. Тип уроку (повідомлення нових знань, урок закріплення знань і вмінь, комбінований)….………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
12. Форма перевірки знань учнів раніше вивченого матеріалу (усно – декілька чоловік.; письмово – всі учні; з використанням дидактичних матеріалів, контрольних карток; з викликом до дошки (плакатів, приладів)  .………..…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
13. Підведення підсумків перевірки .………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
14. Оголошення теми, навчальних питань і мети уроку (усно, з використанням ТЗН, раніше написано на дошці) ………………………………………………………………………………………………………………
15. Вивчення нового матеріалу:
- які методи використовувалися (розповідь, бесіда, показ, демонстрація, тренування, практична робота, програмоване навчання, проблемний, ситуативно-рольовий, за опорними конспектами, загальний, самостійна робота, комплексний) …………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- які ТЗН (телевізор, кіноапарат, діапроектор, епіпроектор, прилади, пристрої, навчальна зброя, стенди, макети і т. ін) ………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- які наочні засоби (кінофільм, діафільм, макети, схеми, плакати, діаграми, прилади, приладдя, наявна зброя, боєприпаси, техніка)………………………………………………………………………………………………………………...
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- які дидактичні матеріали (контрольні картки, навчально-тренувальні картки, роздавальний матеріал, опорні конспекти і т. ін.)………………………………………..…………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- оцінка особистого показу дій (чіткість, методична послідовність і правильність виконання, поетапне пояснення дій)………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- організація уроку (фронтальне навчання, тренування, самостійна робота учнів, заняття групами)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
- виділення головного в навчальному матеріалі .…………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
- використання міжпредметних звязків …………………………………………………………………......
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- уміння завантажити роботою всіх учнів ……………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- контроль засвоєння нових знань, умінь, навичок ……………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- підведення підсумків уроку (досягнення мети, оцінки учнів) ….……………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
16. Домашнє завдання:
- форма надання (усно, написано на дошці)………………………………………………………………………………
- інструктаж про його виконання .…………………………………………………………………………………..
- використання міжпредметних звязків .……………………………………………………………………..
17. Методична підготовка викладача:
- уміння користуватися різними методами навчання ……………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- уміння робити самоаналіз уроку …….……………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- впровадження методик проведення нестандартних уроків ……………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- загальна готовність викладача до занять (наявність плану (план-конспекту), розрахунок часу уроку, чіткість організації уроку) …..……………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
18. Педагогіка і психологія:
- оцінка дій викладача (зібраність, доброзичливість, чіткість дій, культура мови, форма одягу, культура поведінки) …………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
- уміння підтримувати увагу, активність учнів і дисципліну на уроці ……………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- робота з учнями, які порушують дисципліну, не проявляють активності, відволікаються ………………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
19. Дотримання заходів безпеки на заняттях ….…………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Примітка: для відповіді треба підкреслити значення (в дужках) або висловити своїми словами на вільному рядку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тести з цивільного захисту

Педагогічний досвід роботи

ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСНОВНИХ ВИДІВ ВОГНЕПАЛЬНОЇ ЗБРОЇ