ЗВІТ ПРО ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ предмета «Захист Вітчизни»



ЗВІТ ПРО ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ
предмета «Захист Вітчизни»
Навчальний заклад: _________________________________________________________
Викладач: __________________________________________________________________
РОЗДІЛ:________________________________________________________________________________
ТЕМА № _______________________________________________________________________________
ЗАНЯТТЯ № _____________________________________________________________________________
Вид заняття:                            практичне, теоретичне, контрольне (підкреслити)
Місце проведення:_______________________________________________________________________
Тип уроку: ______________________________________________________________________________
Методи  проведення заняття:  __________________________________________________________




Етапи уроку
Час:

Зміст
навчальної
 діяльності:
Використання на уроці (+, -)
Методична доцільність(+, -)


Позитивність, зауваження,
 методичні помилки
загальний (хв.)
по елементам (хв.)
1
2
3
4
5
6
7

Вступна частина:


- шикування відділення, взводу (класу)




- доповідь командира відділення, взводу




- стройовий тренаж (у складі відділення, індивідуальний)




- фізична розминка (у складі відділення, індивідуальна)



Організаційно-мотиваційна частина:


- приготування учнів до уроку(зошит, підручник, спортивна)




- перевірка домашнього (індивідуального) завдання




- перевірка знань з вивчених тем (усна, тести, за картками)




- оголошення теми заняття (усно, на дошці, на таблиці)




- постанова навчальної мети (усно, на дошці, на таблиці)












Основна частина:






















- усне викладання матеріалу вчителем:
 *розповідь, бесіда, пояснення
 *використання наочних засобів
 *використання дошки
*використання проблемного методу












- самостійна пізнавальна діяльність учнів:
*постановка завдання
*забезпечення посібниками, схемами, тест-картками
*організація контролю за діяльністю учнів
*контроль результативності роботи учнів















- практичне засвоєння матеріалу учнями:
*зразковий особистий показ дій, пояснення
 *вивчення дій учнями за розділами (по елементах)
*тренування учнів в діях за розділами і в цілому
*використання загального методу
*використання індивідуального підходу















- інноваційні технології навчання




- інформаційно - телекомунікативні  технології




- авторські педагогічні методики навчання




- виховні, військово-патріотичні елементи уроку





1
2
3
4
5
6
7

Основна частина:


- педагогічні і психологічні особливості викладання:
               *чіткість дій викладача, зібраність, доброзичливість
               *культура мови, поведінки, форма одягу
               *якість підтримки уваги, активності учнів
               *вимогливість, підтримка дисципліни на занятті
















Підсумкова частина:


- досягнення мети заняття  (загальне, індивідуальне)




  - оцінювання учнів, зауваження (загальне, індивідуальне)




- домашнє завдання (загальне, групове, індивідуальне)




- додатковий матеріал для вивчення, повторення теми




Зауваження, рекомендації, побажання…
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Урок аналізував _________________________________________________________________________
навчальний заклад ______________________________________________________________________

Дата ___________________201      р.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тести з цивільного захисту

Педагогічний досвід роботи

ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ТАКТИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСНОВНИХ ВИДІВ ВОГНЕПАЛЬНОЇ ЗБРОЇ